1. Hoe meld ik me aan als nieuwe klant? |
Je kan dit doen bij inloggen en kiezen voor registreer. Daarna vul je je gegevens in en je ontvangt een welkomsbericht per mail van ons. |
|
 |
2. Mijn e-mailadres is veranderd, hoe kunnen we dat in jullie bestand veranderen? |
Deze kun je zelf wijzigen bij Mijn account, kies voor wijzig accountgegevens. |
|
 |
3. Is het mogelijk mijn bestelling af te halen? |
Uiteraard is het mogelijk je bestelling af te halen. Bij het afronden van je bestelling kun je aangeven of je deze wilt afhalen bij Timmers Holland BV te Veghel. |
|
 |
4. Is mijn bestelling goed doorgekomen? |
Je ontvangt altijd per mail een bevestiging van je bestelling. Mocht dit niet het geval zijn, dan is de verzending van je bestelling niet correct verlopen of is het ingevulde e-mailadres niet correct. Neem in beide gevallen zo snel mogelijk contact met ons op. |
|
 |
5. Wat zijn de verzendkosten? |
Voor de verzending van onze artikelen maken wij gebruik van de bezorgservice van DHL en Sanders Fritom. De meeste artikelen uit onze webshop passen niet door de brievenbus en worden als pakketpost of op een pallet verstuurd. Gezien onze ruime voorraad kun je bestellingen op werkdagen voor 15.00 uur geplaatst al de volgende werkdag tegemoet zien.
De verzendkosten binnen Nederland voor pakketten tot 30 kg en maximaal 2 meter lang zijn € 7,95 ongeacht het aantal artikelen in uw bestelling. Voor overige landen kunt u contact met ons opnemen voor de hoogte van de verzendkosten. Bij een bestelling vanaf € 500,00 worden er géén verzendkosten in rekening gebracht. Dit geldt alleen voor Nederland. |
|
 |
6. Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden? |
Je bestelling wordt verzonden zodra wij de betaling hebben ontvangen. . Alle bestellingen binnen Nederland worden binnen 24 uur, mits voor 15.00 besteld, na ontvangst van de bevestiging van uw betaling verzonden. Voor overige landen is de bezorgtermijn binnen 4 werkdagen. De bezorgkosten binnen Nederland zijn voor elke bestelling gelijk en bedragen € 6,95 bij een bestelling vanaf € 250,00 zijn er geen verzendkosten. |
|
 |
7. Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen? |
Ja, dat kan. Wij snappen dat je niet de hele dag thuis wilt zitten om de komst van chauffeur af te wachten. Daarom is het mogelijk in de afrondingsfase van je bestelling een ander afleveradres aan te geven. |
|
 |
8. Ik wil graag een artikel ruilen of retourneren |
Door ons geleverde artikelen kunnen binnen 7 dagen na ontvangst geretourneerd worden in de originele ongeopende verpakking en in ongebruikte staat onder toezending van een kopie van de betreffende factuur en zonder opgaaf van reden. Hiervoor dien je altijd vooraf contact op te nemen met ons via telefoonnummer 0413 – 747 123. Je bent zelf verantwoordelijk voor voldoende frankering bij postzending.
Indien de artikelen ongebruikt zijn en tijdig en correct zijn geretourneerd, betalen wij jou de aanschafprijs, met uitzondering van de verzend-, administratie- en of rembourskosten (afhankelijk van verzendmethodes), zo spoedig mogelijk, en uiterlijk binnen 14 dagen na retour ontvangst van de artikelen terug. De bijkomende kosten voor verzending zijn niet declarabel.
Wanneer de door ons afgeleverde artikelen niet binnen de "zicht" termijn zijn teruggezonden, gelden de zaken als door jou zonder enig bezwaar geaccepteerd. |
|
 |
9. Mijn pakket blijkt bij aflevering te zijn beschadigd, wat nu? |
Voor het afleveren van je bestelling zijn we afhankelijk van derden. Hoewel onze producten met de grootste zorg worden ingepakt, kan het altijd gebeuren dat je pakket niet heel overkomt. Neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer: 0413 - 747 123. |
|
 |
10. Heb ik 100% garantie dat alle artikelen leverbaar zijn? |
Helaas komt het wel eens voor dat een artikel niet meer leverbaar is in tegenstelling tot wat de webshop aangeeft. Wij nemen dan zo spoedig mogelijk per mail contact met je op. Je hebt de keuze een ander artikel te kiezen, het bedrag van het artikel retour gestort te krijgen of kosteloos de gehele bestelling te annuleren. Wij doen natuurlijke ons uiterste best deze situatie te voorkomen. |
|
 |
11. Ik heb een verkeerd artikel geleverd gekregen. |
Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij zullen zorgen voor een snelle en correcte oplossing. |
|
 |
12. Is de kwaliteit van jullie producten gewaarborgd? |
Ja. Alle door betongereedschap.nl aangeboden producten zijn getest en gewaarborgd. |
|
 |
13. Hoe kan ik betalen? |
Je kan kiezen uit de volgende betaalwijzen:
- Overboeking. U ontvangt via de kassa per mail de betaalgegevens van je bestelling. Je kan de betaling met telebankieren of papieren overschrijving voldoen. (Betaaltermijn binnen 7 dagen, de bestelling wordt verzonden binnen 24 uur nadat de betaling is bijgeschreven)
- iDEAL. Je kan binnen iDEAL kiezen voor ABN AMRO, Fortis, ING, Rabobank en SNS Bank. Houdt je bankpasje en evt. random/digi-reader bij de hand, deze betaling dien je direct af te ronden in de kassa. |
|
 |
14. Zijn jullie prijzen inclusief btw? |
Nee, de prijzen die op betongereedschap.nl staan vermeld zijn exclusief 21% btw. Wanneer je tot betaling overgaat, wordt er automatisch btw over je bestelbedrag gerekend. |
|
 |
15. Verkopen jullie ook onderdelen? |
Hoewel onze producten van goede kwaliteit zijn, is ieder gebruiksartikel aan slijtage onderhevig. Voor het vervangen van onderdelen ben je bij betongereedschap.nl aan het goede adres. Kijk op onze website voor een overzicht van onze onderdelen en accessoires. Neem contact op wanneer jouw onderdeel er niet bij staat via telefoonnummer 0413 - 474 123. |
|
 |
16. Waar kan ik mijn gekochte machine laten onderhouden? |
Je hebt aan het juiste adres gekocht want betongereedschap.nl is onderdeel van Timmers Holland B.V. In ons bedrijfspand op Industrieterrein de Amert te Veghel beschikken wij over een ruimte werkplaats voorzien van alle benodigde gereedschappen. Onze monteurs helpen u graag verder waar het gaat om onderhoud of reparatie van j machine. Een ruim assortiment aan voorradige artikelen en specialistische kennis omtrent de machines maken snelle reparatie tot een vaste service. Neem voor meer informatie of een afspraak contact op via telefoonnummer: 0413 -474 123. |
|
 |
17. Wie zijn jullie eigenlijk? |
Betongereedschap.nl maakt onderdeel uit van Timmers Holland BV. Wij zijn een familiebedrijf dat al 30 jaar staat voor kennis, kwaliteit en service op het gebied van machines voor de betonbouw, betonverdichting en afwerking van betonvloeren. Wij werken enkel samen met leveranciers die deze doelstelling onderstrepen en de beste kwaliteit en betrouwbaarheid garanderen. Neem voor meer informatie een kijkje op onze website: www.timmersholland.nl |
|
 |
18. Mijn vraag staat er niet bij, waar kan ik die stellen? |
Voor verdere informatie en/ of vragen kun je altijd contact met ons opnemen via telefoonnummer: 0413 474 123. |
|
 |